[KB3555] Jak zarejestrować nową licencję lub przedłużenie na program ESET?

Problem

  • Rejestracja nowej licencji/przedłużenia na program ESET
  • Podczas rejestracji wystąpił problem

Rozwiązanie

Aby zarejestrować nową licencję bądź przedłużenie należy przejść na stronę Rejestracja ESET i wybrać odpowiedni rodzaj rejestracji:

  • Rejestruję nową licencję. - opcja ta oznacza rejestrację nowej licencji w przypadku posiadania zakupionego certyfikatu na program ESET Smart Security, ESET NOD32 Antivirus, ESET Security Pack lub ESET Mobile Security.
  • Rejestruję przedłużenie licencji. - opcję tą należy wybrać jeżeli posiadamy już licencję na produkt ESET i licencja ta wkrótce wygasa lub wygasła. Aby zarejestrować przedłużenie wymagane jest posiadanie zakupionego przedłużenia na ten sam produkt co licencja bazowa.
  • Rejestruję upgrade licencji ESET NOD32 Antivirus do ESET Smart Security. - opcję tą należy wybrać jeżeli posiadamy już licencję na produkt ESET NOD32 Antivirus i zakupiliśmy Upgrade (nie przedłużenie) licencji do wersji ESET Smart Security.

NOTATKA:

W celu uzyskanie dodatkowej pomocy zapoznaj się z filmami instruktażowymi z naszej bazy wiedzy:


W przypadku wystąpienia problemu podczas rejestracji nowej licencji bądź przedłużenia należy zapoznać się z poniższą listą możliwych błędów oraz ich rozwiązaniami:

  • "Podano dwa różne adresy e-mail. Prawdopodobnie jeden z nich zawiera błąd."

    Komunikat ten oznacza, że adresy e-mail wprowadzone w pola „Adres e-mail” i „Adres e-mail (wpisz ponownie)” różnią się, co uniemożliwia dalszą rejestrację. W takim wypadku należy sprawdzić czy dane zostały wprowadzone prawidłowo i czy nie zostały skopiowane dodatkowe znaki np. znak spacji.
  • „Domena nie istnieje lub nie można skontaktować się z jej serwerem DNS. Jeśli jesteś pewny, że adres domeny jest poprawny, prosimy spróbować ponownie za parę minut."

    Komunikat ten oznacza, że podana domena pocztowa (np. @onet.pl) nie odpowiedziała na żądanie DNS (rozwiązania nazwy), co uniemożliwia weryfikację jej istnienia oraz dalszą rejestrację. Problem ten może występować w przypadku, gdy podana domena nie istnieje (np. domena zawiera literówkę) lub gdy podana domena jest obciążona i nie odpowiada. Rozwiązaniem problemu jest weryfikacja wprowadzonej domeny lub ponowna próba rejestracji za kilkakilkanaście minut.
  • "Nieprawidłowy numer seryjny."

    Komunikat ten oznacza, że wartość wprowadzona w pole „Numer seryjny” nie jest prawidłowym numerem seryjnym znajdującym się na certyfikacie licencji lub został on wprowadzony niepoprawnie np. nie zgadza się wielkość liter lub brakuje któregoś znaku. Rozwiązaniem problemu jest ponowne wprowadzenie numeru seryjnego. Jeżeli problem dalej występuje pomimo wprowadzenia prawidłowego numeru seryjnego należy skontaktować się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • „Podaj nazwę użytkownika i hasło dotyczące poprzedniej licencji.”

    Komunikat ten oznacza, że formularz dotyczący rejestracji Przedłużenia licencji zawiera puste pola „Nazwa użytkownika” oraz „Hasło”, dotyczące licencji, którą chcemy przedłużyć. Jeżeli rejestrujemy nową licencję należy wybrać inny typ rejestracji – „Rejestruję nową licencję.”. Jeżeli rejestrujemy przedłużenie, a nie posiadamy danych poprzedniej licencji, przechodzimy na stronę: odzyskaj dane licencji lub kontaktujemy się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • "Podano nieprawidłowe dane poprzedniej licencji (Nazwa użytkownika lub Hasło)."

    Komunikat ten oznacza, że wprowadzona nazwa użytkownika lub hasło jest błędne lub nie istnieje w naszej bazie. Aby rozwiązać problem należy wprowadzić dane z wiadomości e-mail, otrzymanej po rejestracji. Jeżeli rejestrujemy przedłużenie, a nie posiadamy danych poprzedniej licencji przechodzimy na stronę: odzyskaj dane licencji lub kontaktujemy się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • "Podany numer seryjny był już rejestrowany.”

    Komunikat ten oznacza, że numer seryjny podany w formularzu rejestracyjnym został już zarejestrowany. W przypadku posiadania licencji wielostanowiskowej (więcej niż na jedną stację) nie ma konieczności ponownej rejestracji licencji. Jeżeli została zakupiona nowa licencja lub przedłużenie należy skontaktować się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • "Podany numer seryjny jest przeterminowany."

    Komunikat ten oznacza, że rejestrujemy numer seryjny, którego data ważności wygasła. Aby zarejestrować licencję przy wykorzystaniu tego numeru seryjnego należy skontaktować się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • „Ta licencja została już wcześniej przedłużona, rozszerzona lub upgrade'owana. Do poprawnej rejestracji należy użyć nazwy użytkownika z ostatniej aktywnej licencji."

    Komunikat ten oznacza, że wprowadzone dane poprzedniej licencji znajdują się w naszej bazie natomiast licencja, której dotyczą, została już wcześniej przedłużona i jej nazwa użytkownika i hasło uległy zmianie. Rozwiązaniem jest wprowadzenie najnowszych posiadanych danych. Jeżeli nie posiadamy tych danych przechodzimy na stronę: odzyskaj dane licencji lub kontaktujemy się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • „Podana nazwa użytkownika i numer seryjny dotyczą różnych produktów.”

    Komunikat ten oznacza, że licencja, którą chcemy przedłużyć jest niezgodna z przedłużeniem np. posiadamy licencję na ESET Smart Security, a przedłużenie dotyczy ESET NOD32 Antivirus. W takim wypadku należy zgłosić się do sprzedawcy w celu zmiany zakupionego przedłużenia lub skontaktować się z pomocą techniczną, klikając tutaj.
  • "Podana nazwa użytkownika i numer seryjny dotyczą różnych liczb użytkowników."

    Komunikat ten oznacza, że liczba użytkowników/stanowisk licencji przedłużanej jest różna od liczby użytkowników/stanowisk przedłużenia np. posiadamy licencję na ESET Smart Security na 3 stanowiska, a zakupione przedłużenie dotyczy ESET Smart Security na 1 stanowisko.
    W takim wypadku należy zgłosić się do sprzedawcy w celu zmiany zakupionego przedłużenia lub skontaktować się z pomocą techniczną, klikając tutaj.

Kontakt z pomocą techniczną

Zgłoszenie do pomocy technicznej:

Jeżeli problem nie został rozwiązany i dalej występuje lub wymagany jest kontakt z pomocą techniczną należy wysłać wiadomość e-mail na adres pomoc@eset.pl.

  • Nazwę użytkownika oraz hasło licencji aplikacji ESET. Gdzie znajdę dane mojej licencji?
  • Imię i nazwisko osoby rejestrującej
  • Adres email podany podczas rejestracji
  • Skan lub zdjęcie certyfikatu licencji oraz dowód zakupu
  • Szczegółowy opis problemu

Dodatkowa pomoc