[KB6408] Moduł Ochrony Bankowości Internetowej nie działa

Problem

Rozwiązanie

Ochrona Bankowości Internetowej nie działa

Aby rozwiązać problem z modułem Ochrony Bankowości Internetowej, wykonaj poniższe kroki: 

  1. Wyłącz Ochronę Bankowości Internetowej i zresetuj swój komputer. Upewnij się, że posiadasz ten artykuł zapisany w swojej przeglądarce, zanim zresetujesz komputer.
Naciśnij tutaj, aby wyświetlić instrukcje wyłączenia i ponownego włączenia modułu Ochrony Bankowości Internetowej.
  1. Naciśnij Ustawienia → Narzędzia zabezpieczające.

 

  1. Naciśnij suwak obok opcji Ochrona bankowości internetowej. Z menu wybierz  Wyłącz na stałe  i naciśnij Zastosuj.

 

  1. Aby ponownie włączyć moduł Ochrony bankowości internetowej, naciśnij Ustawienia → Narzędzia zabezpieczające i ponownie naciśnij na suwak.
  1. Włącz ponownie Ochronę Bankowości Internetowej i spróbuj włączyć okno zabezpieczonej przeglądarki. Jeżeli ponownie otrzymujesz komubnikat błędu, przejdź do punktu 3.
     
  2. Wykonaj proces naprawy produktu ESET. Gdy komputer uruchomi się ponownie, wyłącz i włacz moduł Ochrony Bankowości Internetowej.
Naciśnij tutaj, aby wyświetlić instrukcje naprawy produktu ESET
  1. Naciśnij Start → Wszystkie programy → ESET → wybierz swój program ESET → Usuń.

    Windows 8/10: Przytrzymaj klawisz Windows i naciśnij klawisz R, wpisz appwiz.cpl i wciśnij przycisk OK. Na liście aplikacji zaznacz program ESET i naciśnij przycisk Zmień
     
  2. Naciśnij Dalej.

  3. Naciśnij Napraw.

     

  4. Naciśnij ponownie Napraw i poczekaj, aż proces się zakończy.

     

  1. Po zakończeniu procesu naciśnij Zakończ. Jeżeli wyświetli się komunikat o ponownym uruchomieniu komputera, potwierdź go.

Po ponownym uruchomieniu komputera spróbuj ponownie włączyć okno zabezpieczonej przeglądarki. Jeżeli ponownie otrzymujesz ten sam błąd, przejdź do punktu 4.

  1. Odinstaluj i zainstaluj ponownie produkt ESET.
     
  2. Jeżeli problem nadal występuje, usuń ręcznie program ESET i zainstaluj ponownie.

     

Jeżeli powyższe czynności nie przyniosły oczekiwanego rezultatu, skontaktuj się z działem pomocy poprzez formularz kontaktowy.

 

Komunikat "Zabezpieczona przeglądarka nie może zostać uruchomiona" bądź błąd 0x847695d0

Aby rozwiązać powyższe problemy, wykonaj poniższe kroki:

  1. Wykonaj proces naprawy produktu ESET.
Naciśnij tutaj, aby wyświetlić instrukcje naprawy produktu ESET
  1. Naciśnij Start → Wszystkie programy → ESET → wybierz swój program ESET → Usuń.

    Windows 8/10: Przytrzymaj klawisz Windows i naciśnij klawisz R, wpisz appwiz.cpl i wciśnij przycisk OK. Na liście aplikacji zaznacz program ESET i naciśnij przycisk Zmień
     
  2. Naciśnij Dalej.

  3. Naciśnij Napraw.

     

  4. Naciśnij ponownie Napraw i poczekaj, aż proces się zakończy.

     

  1. Po zakończeniu procesu naciśnij Zakończ. Jeżeli wyświetli się komunikat o ponownym uruchomieniu komputera, potwierdź go.
  1. Gdy komputer uruchomi się ponownie, wyłącz i włącz ponownie moduł Ochrony Bankowości Internetowej.
Naciśnij tutaj, aby wyświetlić instrukcje wyłączenia i ponownego włączenia modułu Ochrony Bankowości Internetowej.
  1. Naciśnij Ustawienia → Narzędzia zabezpieczające.

 

  1. Naciśnij suwak obok opcji Ochrona bankowości internetowej. Z menu wybierz Wyłącz na stałe i naciśnij Zastosuj.

 

  1. Aby ponownie włączyć moduł Ochrony bankowości internetowej, naciśnij Ustawienia → Narzędzia zabezpieczające i ponownie naciśnij na suwak.
  1. Jeżeli problem nadal występuje, usuń ręcznie program ESET i zainstaluj ponownie.

 

Jeżeli powyższe działania nie rozwiązały problem, skontaktuj się z pomocą techniczną za pomocą formularza kontaktowego.

 

Dodatkowa pomoc