Wyświetla się komunikat "Ochrona Bankowości Internetowej nie działa"
Rozwiązanie
Ochrona Bankowości Internetowej nie działa
Aby rozwiązać problem z modułem Ochrony Bankowości Internetowej, wykonaj poniższe kroki:
Wyłącz Ochronę Bankowości Internetowej i zresetuj swój komputer. Upewnij się, że posiadasz ten artykuł zapisany w swojej przeglądarce, zanim zresetujesz komputer.
Naciśnij suwak obok opcji Ochrona bankowości internetowej. Z menu wybierz Wyłącz na stałe i naciśnij Zastosuj.
Aby ponownie włączyć moduł Ochrony bankowości internetowej, naciśnij Ustawienia → Narzędzia zabezpieczające i ponownie naciśnij na suwak.
Włącz ponownie Ochronę Bankowości Internetowej i spróbuj włączyć okno zabezpieczonej przeglądarki. Jeżeli ponownie otrzymujesz komubnikat błędu, przejdź do punktu 3.
Wykonaj proces naprawy produktu ESET. Gdy komputer uruchomi się ponownie, wyłącz i włacz moduł Ochrony Bankowości Internetowej.
Naciśnij Start → Wszystkie programy → ESET → wybierz swój program ESET → Usuń.
Windows 8/10: Przytrzymaj klawisz Windows i naciśnij klawisz R, wpisz appwiz.cpl i wciśnij przycisk OK. Na liście aplikacji zaznacz program ESET i naciśnij przycisk Zmień.
Naciśnij Dalej.
Naciśnij Napraw.
Naciśnij ponownie Napraw i poczekaj, aż proces się zakończy.
Po zakończeniu procesu naciśnij Zakończ. Jeżeli wyświetli się komunikat o ponownym uruchomieniu komputera, potwierdź go.
Po ponownym uruchomieniu komputera spróbuj ponownie włączyć okno zabezpieczonej przeglądarki. Jeżeli ponownie otrzymujesz ten sam błąd, przejdź do punktu 4.
Naciśnij Start → Wszystkie programy → ESET → wybierz swój program ESET → Usuń.
Windows 8/10: Przytrzymaj klawisz Windows i naciśnij klawisz R, wpisz appwiz.cpl i wciśnij przycisk OK. Na liście aplikacji zaznacz program ESET i naciśnij przycisk Zmień.
Naciśnij Dalej.
Naciśnij Napraw.
Naciśnij ponownie Napraw i poczekaj, aż proces się zakończy.
Po zakończeniu procesu naciśnij Zakończ. Jeżeli wyświetli się komunikat o ponownym uruchomieniu komputera, potwierdź go.
Gdy komputer uruchomi się ponownie, wyłącz i włącz ponownie moduł Ochrony Bankowości Internetowej.