[KB2388] Moja nazwa użytkownika, hasło lub klucz licencyjny nie działa

NOTATKA:

Ta strona została przetłumaczona przez komputer. Kliknij przycisk Angielski w sekcji Języki na tej stronie, aby wyświetlić oryginalny tekst. Jeśli coś jest niejasne, skontaktuj się z lokalnym działem pomocy technicznej.

Rozwiązanie

.
Potwierdzenia licencji nie są takie same jak poświadczenia ESET HOME
.

Nazwy użytkownika i hasła wysłanego na adres e-mail podany podczas zakupu licencji nie należy mylić z poświadczeniami logowania do konta ESET HOME.

.

 /> <a href=Jesteś użytkownikiem systemu Android? Kliknij tutaj, aby zresetować utracone lub zapomniane hasło do ESET Mobile Security dla systemu Android

Nie znasz swojej nazwy użytkownika, hasła lub klucza licencyjnego?
.

Jeśli znasz swoją nazwę użytkownika, hasło i klucz licencyjny, postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższej liście kontrolnej.

Wypełnij pozycje z poniższej listy kontrolnej, aby rozwiązać ten problem:

Używaj wyłącznie nazwy użytkownika/hasła/klucza licencyjnego wygenerowanego dla Ciebie i wysłanego na adres e-mail podany podczas rejestracji/zakupu licencji. Na przykład:

  • Username: EAV-12345678
  • Hasło: abcde12345
  • Klucz licencji: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
  • .

Kopiuj/wklej swoją nazwę użytkownika i hasło lub klucz licencyjny (w zależności od wersji produktu) do ekranu aktywacji i upewnij się, że nie zaznaczyłeś dodatkowego pustego miejsca.

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do programu, skontaktuj się z nami.

Jeśli nie możesz skopiować/wkleić, wpisz swoją nazwę użytkownika i hasło lub klucz licencyjny dokładnie tak, jak są napisane:

  • Nazwa użytkownika i hasło uwzględniają wielkość liter
  • .
  • Łączniki w nazwie użytkownika i kluczu licencyjnym są konieczne
  • .
  • Hasło ma długość dziesięciu znaków
  • .
  • Klucz licencyjny ma długość szesnastu znaków
  • .
  • Hasło zawiera wszystkie małe litery
  • .
  • Litera L nie jest używana w hasłach (należy używać cyfry jeden (1))
  • .
  • Duży "0" to liczba zero (0), a małe "o" to mała litera o
  • .

Jeśli Twoja nazwa użytkownika i hasło lub klucz licencyjny nadal nie działają:

.

Wyczyść pamięć podręczną aktualizacji w swoim produkcie ESET Windows home.

.

Dodatkowa pomoc