[KB2792] Aktywacja produktu ESET dla domu za pomocą Klucza licencyjnego bądź Nazwy użytkownika i hasła

Problem

  • Produkt nie został aktywowany
  • Dane aktualizacyjne są niespójne
  • Błędna nazwa użytkownika i hasło
  • Aktualizacja baz sygnatur nie powiodła się
  • Aktywacja produktu nie powiodła się
  • Wprowadź Klucz Licenyjny
  • Wprowadź Nazwę Użytkownika oraz Hasło

Detale

ESET Smart Security i ESET NOD32 Antivirus powinny aktualizować się przynajmniej raz dziennie i okresowo powinny być również pobierane aktualizacje komponentów programu. Proces ten nie zostanie przeprowadzony, jeżeli zostały wprowadzone błędnie: nazwa użytkownika i hasła lub produkt nie został aktywowany za pomocą klucza licencyjnego.

Rozwiązanie

 Użytkownicy Android | Użytkownicy macOS

 Aktywuję za pomocą Klucza Licencyjnego : wersja 10 bądź nowsza

VIDEO: Activate ESET Smart Security or ESET NOD32 Antivirus using a License Key

Po instalacji zostaniesz poproszony o wprowadzenie swojego Klucza Licencyjnego. Jeżeli pominąłeś ten krok, bądź produkt nie został aktywowany, wykonaj poniższe kroki: 

  1. Uruchom główne okno programu ESET.
     
  2. Uruchom opcję Pomoc i obsługa → Zmień Licencję

     

  1. Wybierz Użyj zakupionego Klucza licencyjnego. Opcja ta dostępna jest od wersji 11.
    Wersja 10.x: Przejdź do punktu 4. 
    Użyj Menedżera licencji:

    Naciśnij tutaj, aby wyświetlić więcej informacji o Menedżerze licencji.

 

Wprowadź bądź wklej pełny Klucz licencyjny i naciśnij przycisk Kontynuuj. Upewnij się, że podczas wklejania nie zostały wklejone dodatkowe znaki na końcu bądź początku Klucza licencyjnego. Naciśnij tutaj, jeśli chcesz odzyskać Klucz licencyjny.

  1. Wersja 10.x: Wprowadź bądź wklej Klucz licencyjny i naciśnij przycisk Kontynuuj, a kolejno przejdź do punktu 6.

     

  2. Naciśnij Aktywuj.

     

  3. Naciśnij Gotowe.

     

Jeżeli podczas aktywacji napotykasz błąd, odwiedź ten artykuł.

 

Dodatkowa pomoc