Baza wiedzy ESET

Jak wprowadzić nazwę użytkownika, hasło, klucz licencyjny aby aktywować ESET Smart Security/ESET NOD32 Antivirus?

Problem

  • Produkt nie został aktywowany
  • Dane aktualizacyjne są niespójne
  • Błędna nazwa użytkownika i hasło
  • Aktualizacja baz sygnatur nie powiodła się
  • Aktywacja produktu nie powiodła się

Szczegóły

ESET Smart Security i ESET NOD32 Antivirus powinny aktualizować się przynajmniej raz dziennie i okresowo powinny być również pobierane aktualizacje komponentów programu. Proces ten nie zostanie przeprowadzony, jeżeli zostały wprowadzone błędnie: nazwa użytkownika i hasła lub produkt nie został aktywowany za pomocą klucza licencyjnego.

Rozwiązanie

Wersja 9 (klucz licencyjny)

Po instalacji ESET Smart Security lub ESET NOD32 Antivirus 9 zostaniemy od razu poproszeni o wprowadzenie klucza licencyjnego do przeprowadzenia aktywacji produktu. Jeżeli ten krok zostanie pominięty lub produkt pozostanie w nieaktywowany, prosimy o postępowanie zgodnie z krokami opisanymi poniżej.

  1. Otwieramy ESET Smart Security lub ESET NOD32 Antivirus. Jak otworzyć okno ESET?
     
  2. Klikamy Pomoc i obsługa.


     
  3. Wprowadzamy lub wklejamy klucz licencyjny w pole Wprowadź poniżej klucz licencyjny i klikamy Aktywuj. Ważne aby klucz ten był w formacie XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. Znaki odstępu myślnik "-" są istotne.


     
  4. Klikamy Gotowe.

Wersja 8.x lub starsza (Nazwa użytkownika i Hasło)

1. Lokalizujemy naszą Nazwę użytkownika i Hasło, które powinniśmy otrzymać na skrzynkę e-mail po zakupie i rejestracji naszej licencji.

2. Otwieramy główne okno programu klikając dwukrotnie na ikonie ESET w pobliżu zegara systemowego lub klikając Start > Wszystkie programy > ESET > ESET Smart Security lub ESET NOD32 Antivirus.

3. Naciskamy CTRL + U aby otworzyć okno Szczegóły licencji.


4. Sprawdzamy czy nasza Nazwa użytkownika i Hasło jest prawidłowe i klikamy OK.

Nazwa użytkownika i hasło

Weryfikujemy czy:

  • Wielkość liter w Nazwie użytkownika i Haśle ma znaczenie oraz myślnik w Nazwie użytkownika jest wymagany
  • Hasło składa się z 10 znaków w tym z samych małych liter
  • Jeżeli kopiujemy i wklejamy dane, upewniamy się, że nie została zaznaczona spacja
  • Duże „0” jest cyfrą zero, natomiast „o” to mała litera o

Przykład:
Nazwa użytkownika: EAV-12345678
Hasło: abcde12345

 

5. Klikamy Aktualizacja > Aktualizuj bazę sygnatur wirusów (upewniamy się, że mamy dostęp do Internetu)

 

 

6. Jeżeli aktualizacja zakończy się błędem i zostanie wyświetlony komunikat „Dane aktualizacyjne są niespójne” powtarzamy kroki 2 – 4.