Baza wiedzy ESET

Otrzymuję błąd w trakcie aktywacji programu ESET Mobile Security na telefonie z systemem Android

Problem

  •   Kod błędu w trakcie próby aktywacji programu ESET Mobile Security for Android

Rozwiązanie

Smartfony i tablety

  • Program ESET Mobile Security for Android zawiera funkcjonalności które są dostępne tylko w smartfonach. Aby uzyskać dodatkowe informacje, dotyczące użytkowania programu na tabletach, zapoznaj się z poniższym artykułem:


    Czy ESET Mobile Security będzie działał na tablecie?

  • Firma ESET nie prowadzi wsparcia technicznego dla urządzeń na których przeprowadzono procedurę rootowania.

Większość poniższych numerów błędów wynika z niepoprawnego wprowadzania danych licencyjnych. Wprowadzając otrzymaną po rejestracji Nazwę użytkownika i Hasło, należy mieć na uwadze to, że:

  • Nazwa użytkownika składa się z wielkich liter oraz znaku „-„.
  • Hasło posiada 10 znaków. Wszystkie litery w haśle są małe.
  • W przypadku użycia funkcji Kopiuj/Wklej, należy upewnić się że nie zostało przypadkowo skopiowane puste pole.
  • W haśle nie używamy litery „L” (należy wprowadzić cyfrę 1)
  • Znak „0” to cyfra zero (0). Znak „o” to mała litera „o”.
  • W przypadku zapomnienia Nazwy użytkownika lub hasła, skorzystaj z formularza odzyskania danych lub skontaktuj się z pomocą techniczną firmy ESET w Polsce.

Błąd 2454


Powyższy błąd pojawia się w sytuacji gdy Twój smartfon nie posiada dostępu do sieci Internet. W trakcie aktywacji programu, należy upewnić się że smartfon łączy się z siecią Internet bezpośrednio, bez użycia serwerów pośredniczących (proxy), które wymagają dodatkowej autoryzacji. Ten błąd może także pojawić się również na tabletach z systemem Android. Użytkownicy próbujący wykonać aktywację na tabletach, które nie wykorzystują połączenia 3G, powinni zweryfikować czy system Android jest kompatybilny z programem ESET Mobile Security.


Błąd 21001


Powyższy błąd pojawia się sporadycznie, przy próbie połączenia z serwerami licencyjnymi firmy ESET. W przypadku pojawienia się powyższego błędu, proszę odczekać chwilę i spróbować wykonać aktywację w późniejszym czasie.

Błąd 21002


Powyższy błąd pojawia się w przypadku wprowadzenia nieprawidłowej Nazwy użytkownika lub Hasła w trakcie aktywacji.

Błąd 21003


Powyższy błąd pojawia się w przypadku gdy posiadasz więcej niż jedną aktywną licencję i nie jesteś pewien która powinna być aktywowana. W takiej sytuacji zalecamy kontakt z działem pomocy technicznej ESET w Polsce.

Błąd 21008


Powyższy błąd pojawia się w następujących sytuacjach:
• Wprowadziłeś kod aktywacyjny ale Nazwa użytkownika i Hasło nie są powiązane z aktualną licencją.
• Nie wprowadziłeś kodu aktywacyjnego ani danych osobowych ( imię, nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail)
• Wprowadziłeś adres e-mail w nieprawidłowym formacie. Najczęstsze pomyłki to znak „.” przed znakiem „@” (at) (przykładowo: imie.@domena.pl), lub znak „..” przed domeną najwyższego poziomu (przykładowo: imie@domena..pl).
• Wprowadziłeś nieprawidłową Nazwę użytkownika lub Hasło.

Błąd 21009


Powyższy błąd pojawia się sporadycznie w trakcie procesu aktywacji. Należy dokonać aktywacji w późniejszym czasie.

Błąd 21014


Powyższy błąd pojawia się w trakcie próby aktywacji programu ESET Mobile Security for Android przy użyciu klucza aktywacyjnego, bez wprowadzenia znaków „-„ (przykładowo, 1234-5768-9012-3456-7890). W przypadku pojawienia się powyższego błędu, naciśnij Ponów i wprowadź klucz aktywacyjny ponownie. (kliknij, aby zobaczyć komunikat błędu).