Baza wiedzy ESET

Aktywacja aplikacji ESET Mobile Security z Google Play nie powiodła się—co powinienem zrobić?

Problem

  • Zakupiłeś licencję i zainstalowałeś aplikację ESET Mobile Security z sklepu Google Play Store, ale aktywacja się nie powiodła

Rozwiązanie

Nie usuwaj aplikacji ESET Mobile Security. Zweryfikuj połącznie z Internetem i spróbuj ponownie później.

Jeżeli aktywacja się nie powiedzie to wykonaj poniższą instrukcję:

  1. Znajdź Transaction ID z zakupu licencji ESET Mobile Security. Numer ten można odnaleźć w wiadomości email przesłanej z sklepu Google Play lub w Twoim Centrum płatności Google. (Konieczne będzie zalogowanie na to samo konto, na którym dokonano zakupu licencji) Kliknij Subscriptions and services  View Purchases i wybierz transakcję dotyczącą Mobile Security aby wyświetlić Transaction ID.

 

  1. Skopiuj Transaction ID i wklej w pole Order Number poniższego formualrza. Numer transakcji posiada następujący format: GPA.XXXX-XXXX-XXXX-XXXXX. Jeżeli numer nie zadziała wprowadż Transaction ID bez przedrostka GPA. .
     
  2. Wprowadź adres email Twojego Konta Google (dla którego dokonano zakupu ESET Mobile Security) w odpowiednie pole poniżej.
     
  3. Wprowadź dwa słowa wyświetlone poniżej.
     
  4. Kliknij Submit aby aktywować apliakcję ESET Mobile Security na Twoim koncie.
     


Zwrot

Jeżeli w dalszym ciągnie nie ma możliwości wykonania aktywacji ESET Mobile Security, możesz dokonać zwrotu licencji w ciągu 30 dni od daty zakupu. Aby dokonać zwrotu przejdź do Twojego Centrum płatności Google. (Konieczne będzie zalogowanie na to samo konto, na którym dokonano zakupu licencji)

  1. KliknijSubscriptions and services  View Purchases, wybierz transakcję dotyczącą Mobile Security i kliknij Contact ESET. Zostaniesz przekierowany do strony Google Play, do formularza dotyczącego użytkowników ESET. 



 

  1. Wypełnij formularz Google Wallet i wybierz Refund z listy w polu Issue. Kliknij Submit aby zatwierdzić przesłanie forumalrza.